Hiç Bilmeyenler İçin Nesne Yönelimli Programlamaya Giriş-2

Sınıf Bu yazı daha önce yazdığım Hiç Bilmeyenler İçin Nesne Yönelimli Programlamaya Giriş yazısının devamıdır. Önce onu okumanızı öneririm. Medium.com adresinde görüntüleyin Önceki yazıda, nesne yönelimli programlama mantığını anlamaya çalıştık. Özetlemek gerekirse kabaca şunları anlatmıştım; Nesne kelimesinin ne anlama geldiğini Felsefi, fiziksel, psikolojik ve dilbilimsel yönleri de olduğunu Programlamada nesne kavramının ne ifade ettiğini Neden nesne yönelimli programlama öğrenmemiz gerektiğini Nesnelerin birbirleriyle ilişkilerini Şimdi kavramları anlatmaya ve örnekler vermeye devam edeceğim. Tüm yazılarımda olduğu gibi kavramları kuru kuruya ve salakça tanımlar vermek yerine, işe yarar, elle tutulur örneklerle mantığı okuyucunun kafasında oturtmaya çalışıyorum. Bazen yazılarımın dili laubali olabilir, ama yazının eğlenceli ve anlaşılabilir olması, bence ciddi olmasından daha avantajlı. Ben çeşmeden kana kana su içmeyi çok severim mesela. Hayatta herşeyi yaparken bir amacımız var, örneğin su içerken amacımız susuzluk hissimizi gidermek. Bu işi yaparken de belli başlı yöntemler ku...
Patreon üyelerine özel içerik.
To view this content, you must be a member of Mutlu's Patreon at "Merakli Bilişimci Üye..." or higher tier
Already a Patreon member? Refresh to access this post.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir